. FLIPPMODE


2009-12-17 – 17:07:15
I helgeeen kommer det vara flippmode, right Malin?
Hahah, fan vad vi har damp.. och fan va jag älskaree.

Sen så älskar jag oxå att skraaaaaaaaatta!, iaf att skrika ut skrattet som idag när min pappa var AS sur och körde ASSSSS fort nästan så att vi kunde krockat eller polisen kunde ha tagit honom och sen så slirade han typ as mkkkkttt och jag höll mig som FAN hela vägen från stan hem för att inte skratta . MEN när vi kom till parkskolan och pappa körde typ 110 och det stod ASSS mkt folk och väntade på bussen och dom kollade typ som WTF.... så när han skulle svänga upp till oss så slirade han så mkt att jag bah skreeek ut skrattet..
ÅÅÅH, det var så jävla kul xD hahahahah. tror ni han blev glad?

njaaaa..

och hej jag vill se dom här 2 filmerna




Och den här filmen, om ni inte sett den... SEEEEE DEN!!!
(skräck är ju det bästa som finns, när vi pratar film..)


Kommentarer
Postat av: Sajan

Jag har sett och har filmen The Descent, den var rätt scary men asså de var ju inge kul när man såg extra materialet sen , haha!

2009-12-19 @ 03:03:39
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: maria h

The uninvited var skitbra och skitläskig

2009-12-20 @ 06:48:28
URL: http://www.legendier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback