. If i go crazy, will you still call me..... superwomen?


2009-12-31 – 14:16:06

Man gör sitt bästa men får ändå bara skit för det man gör, kul.
Tur att man ha vänner som får en på bättre humor, det gillas starkt.

3 Doors Down – Kryptonite
Blue Foundation – Eyes On Fire
Concrete Society – Slaves Of Time
Raised Fist – Friends & Traitors
Rise Against – Worth Dying For 
Slipknot – Psychosocial 
Silverstein – BLEEDS NO MORE

några bajs grymma låtar..
tumme upp

ne nu måste jag gå och fixa mig till ikväll eftersom det tar ungefär en timme för mig att välja kläder och en timme att sminka mig och säkert en timme att packa. bara för jag är så jävla seg. men vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Sajan

och det har tagit typ 3 timmar för att fixa mitt hår o jag är fortfarande inte klar :O DEn du!!

2009-12-31 @ 14:35:48
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

If I go crazy will you still call me superman? :D:D:D:DD ÄLSKAR LÅÅÅÅÅÅÅTJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVEEEEEEEEEEEELN :D

2010-01-08 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback