. Varför jag alltid känner mig så trött


2009-12-03 – 23:13:00
Nu har jag fått veta varför jag alltid är så himla trött, Jag har för mkt Candida i mig. Candida är som en svamp som finns naturligt i magen men ibland kan det bli för mycket av den. Det är precis det jag fått för mycket "svamp" i min mage. Som gör att jag alltid känner mig trött och vill sova, Tappar hemskt mycket energi (även väldigt mkt hår).
Jag kan ha fått det här för att jag gynnar svampen av den moderna livsstilen med skräpmat & stress m.m.
Så nu blire till att inte äta så mycket skräpmat (som jag kan erkänna dirr att jag gör)

Men jag tycker att fler borde gå till en "naturläkare", flera kan ha sånt här problem fast inte veta om det.
Har iaf fått "Naturmedicin" nu och hoppas på att det ska bli bättre. Man kan även gå till en naturläkare för att kolla om man har någon brist i kroppen som te.x om du har dålig hy, så kan du se vad det är du saknar i kroppen.. Kanske det behövs mer Zink,  ? hahah ;-)
hörs :)

Här kan ni läsa mer om det här om ni vill
http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=85cdfc6f-07c7-4b1f-b203-ffaafafe7f9c

BULLEBULLE puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sajan

ofta ? :O

2009-12-03 @ 23:37:32
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Julle

jag tro jag vill gåt ill en sån där ;O

2009-12-04 @ 00:16:04
URL: http://jfoto.blogg.se/
Postat av: Sebbis

eller så sover du för lite. :b

2009-12-04 @ 15:30:53
Postat av: Anonym

ne? jag sover inte för lite. sover mer än vad man ska göra så

2009-12-05 @ 02:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback