. Jonas Gardell gjorde min dag


2009-11-30 – 16:32:56
Jonas fucking Gardell kan ju bara säga att han gjorde min dag. Så jävla kul !!!



Sedan måste jag bara säga, att det här med bilar. HaAHAHaah, jag har ju oturen med dom. Punka på bilen idag. WOHO!! Sedan höll jag nästan på köra på en gubbe idag, eller höll inte på köra på han. Jag skulle parkera. Och sen kom jag i smygfart nästan så jag stod still sen var det en gubbe som kom och gick liksom helt framför bilen. Han märkte mig inte. sen råka jag typ "putta" till han eller var det han som gick för nära bilen. Och han blev så rädd att det såg ut som att hans hjärta höll på hoppa ut. Liksom handen på hjärtat och den här minen ---> :O
Det var ganska kul faktiskt. Sen körde jag efter honom för han gick dit jag skulle parkera liksom. Då kollade han bak som att han bah " men shit följer hon efter mig" HAHA, blicken sa verkligen det!!

Denna dag har varit så DAMP (och det gillas) , som när jag skulle beställa hamburgare på max. haha lite svårt att förklara det där så vi skippar det 8) Men på väg till skolan då, så sa jag nått som jag kände. " helvete vad smart jag lät där" ..

Jag, Julia (www.Jfoto.blogg.se) och Sandra Andersson (www.laxbox.bloggargratis.se) åker förbi den stora lekparken vid museumet...

JULIA
: Nu har dom gjort om den här lekparken till handikapp anpassad, och tagit bort den roliga rutschkanan :(
BRITTA: Ja, jag minns hur rolig den var.... När alla sket i den!!
SANDRA: Asså?, inte brydde sig om den eller?
BRITTA: Ne bokstavligt sket i den..

Jag tyckte det var skit kul, men det är bara för jag har sämst humor. Men iaf för dom som inte fattar så varje gång man skulle åka den där rutschkanan så var det nån jävel som hade skitit i den. Alltså riktiga bajskorvar!! Helt sjukt, vem gör sånt? Tänk när småbarnen ska åka i den. Mamma vad är det där?






BULLEBULLE puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sajan

hahahahh du gör dagen damp, vilket är bra ;D

fettkuldag o du är snygg :)

2009-12-01 @ 00:04:18
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback