JAG HAR TÄNKT..MEN VET INTE RIKTIGT VAD JAG TÄNKER.


2010-12-22 – 04:51:39

Lite sugen på göra tavlor av mina bilder.. typ Canvas-tavlor eller fixa fotoutställning. or something like that.. Eller riktigt satsa på fotografering, eller jag gillar ju mest att redigera och leka med bilderna och få dom att se typ konstiga ut, ovanliga.. eller.. vafan skriver jag nu.. vad ville jag få ut av detta inlägg egentligen?.. Nemen fan klockan är 5 nu.. Måste gå och lägga mig innan min pappa kommer och fiser på mig.. Han skulle säkert inte fisa lite heller eftersom han kommer säääääkert bli sur på mig att jag är uppe denna tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"..eller jag gillar ju mest att redigera och leka med bilderna och få dom att se typ konstiga ut, ovanliga.. eller.. vafan skriver jag nu.."



Och det skriver du som att det skulle vara dåligt!

Allvarligt, du är förjävla duktig på att fota, och redigera, fattar inte var du får all inspiration ifrån, och är grymt avundsjuk ska du veta :p



Sluta tänk så mycket på vad du vill göra och bara gör det! satsa på fotograferingen, ådstakommer du det du gör nu på fritiden, vilket är jävligt snygga saker, tänk vad du skulle kunna göra då omgiven av andra med mer erfarenhet. Som kommer komma automatiskt ifall du satsar helhjärtat på det!



Förstår dig ändå, man ser ju sig själv som inte mer än människa och tycker alltid att det finns folk som gör snyggare saker än en själv, fast skulle man inte göra det skulle man ju aldrig bli bättre heller iofs. Men! för dig är du inte mer än människa, men jag lovar dig, att det är många som ser dig som "mer än människa" och är avundsjuk på dina kunskaper, både på kameran och i photoshop ;p

2010-12-22 @ 09:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback