SO PUT 'EM ON AND WEAR EM


2010-12-07 – 00:39:25

Asså denna dag.. seriös.. vilken jävla f*tt-dag.
Jag vakna kl 3. pappa kom hem, jag åt. suttit vid datorn. gjort läxan i x antal timmar. och nu är kl 00.30 vad har jag gjort idag.. inte ett jävla skit. Har fortfarande pyjamas på, jag har inte tvättat ansiktet eller borstat mina tänder som jag annars alltid brukar göra. Sjukt asså. Och dom yber snygga tröjorna från förra inlägget kommer från www.superherostuff.com
om det är någon som ska beställa säg till mig då så kan vi beställa samtidigt så blir det billigare :)

Men det roligaste jag gjort idag är iaf att " designa skor " på
http://store.nike.com/SE/en_GB/?cp=EUNS_KW_NS09_SE_Google_B&#l=shop,nikeid
Här har ni två av dom jag designat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback