FLYLEAF


2010-02-10 – 17:38:39












Flyleaf – Cassie
Flyleaf – In The Dark


I skolan skulle vi fota till musik och jag valde dom här uber bra låtarna från Flyleaf Cassie och In the dark..
Dom tre första bilderna är från cassie,  och dom 2 andra från in the dark.. Tror jag ska börja fota efter musik, får grymt mkt insperation från det.. Även om jag fick STRESSfota dom här bilderna som satan så blev jag ändå någorlund nöjd med dom. Hade världens ide förut, sedan kommer läraren och säger att det är deadline till imorgon bah YESS!

Någon som vet en stor lampa som går på batteri? som man kan köpa (ska ha till och fota)

Kommentarer
Postat av: jocke

om du ska ha stark belysning så kan du ta en bygglampa med eller utan stativ och bygla om den från 220v till 12-volt och köra den med ett vanligt bilbatteri om du orkar kånka runt på skiten. annars finns det bara typ ficklampor att välja på :(

2010-02-10 @ 18:33:25
Postat av: Sebbis

Flyleaf är kärlek. <3 Bilderna blev nice ^^

2010-02-10 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback