HELVETE VILKEN JÄVLA DAG


2010-02-23 – 22:21:49
Idag så skulle ju vårat företag Awsome (jag, Julia & Malin) dra till Sundsvall för att vara med på UF-mässan.
Jag klev upp klockan 4 på morgonen.. Typ den tiden jag i vanliga fall går och lägger mig :S ,
packade in lite mer i bussen (-30grader ute) och drog och hämtade Julia och Malin. Allt började bra.. tills.. vafan hände med rutan?
Is började sakta samlas som ett fet lager på rutan.. innanför.. inte utanför.. Vi fick inte bort det på något sätt, hade ingen skrapa, bara en mjuk bok som jag sedan REV SÖNDER av ILSKA (jag var så jävla förbannad och har aldrig i hela mitt liv varit så förbannad tror jag) ! fläkten/ventelationen funkade inte på BILJÄVLN (eller den funkade egentligen men det ville inte bli bättre........ bara sämre), så vi fick fara hem igen... klockan hann bli 6 när vi kommit hem.. och VAFAN, 7 fick man börja montera upp montern...  Vi hade kommit till bjästa och fick köra hem i 30km/h eftersom vi inte såg någonting. Enda lilla kikhålet var typ i tummens strl... (höll på köra på en tant oxå, eftersom jag typ inte såg något). När vi kom hem lät bilen stå ett tag, pappa försökte hjälpa oss. JA DÅÅÅ.. fan ville den funka.. Vi kom dit ungefär vid 9 och hade en timme på oss att montera våran monter.. Vi var så grymt nära på att inte fara. Men som tur så for vi..  FÖR VII.........

Vi vann första pris för bästa hemsida ( www.Park.se/awsome)
Och tredje pris för designen. :D


kändes grymt kul som fan eftersom vi bara har haft motgångar med detta företag, har aldrig fått någon hjälp av lärarna, allt har bara varit skit!!!! (som tex imorse -.-') Är så stolt över oss tjejer :DD





På den här bilden hade vi dock fått ett riktigt stort hål....
men dock inte på förarsidan..............



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, helvete vilken jävla otur! Varför stavar ni det Awsome utan e? Är det ett misstag eller ligger det någon tanke bakom?

2010-02-24 @ 00:47:26
Postat av: Sandra

Jag är också så jävla stolt! :D Superkul! Ni förtjänade det!

2010-02-24 @ 01:50:51
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: bippan

Det finns redan företag som heter Awesome, och då vill inte vi heta likdant. Plus så är det mkt snyggare utan e :)

2010-02-24 @ 16:39:43
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback