VOLDEMORT


2010-01-15 – 16:30:26
Jag drömde världens konstigaste dröm.... så verklig också..
Att jag var i ett vandrarhem, fett fula huset. Med några andra. En av dom var Malin (www.grassmonkey.blogg.se).
Voldemort försökte komma in i vandrarhemmet, Han var svart. Vi gick in i köket, där stod det kvastar.
Jag tog Harry Potters kvast och vi flög iväg. Vi flög till en jätte buske och där sa Malin att jag skulle vända min rygg emot busken för att inte få kvistarna igenom mig. Dom andra dom dog. För dom visste inte....

Sedan så bajsade just min katt i mitt rum "bajsar du i MITT rum katten?? " sa jag. Hans blick där asså... shit, han kollade på mig, blicken sa liksom " see you later alligator " och sen stack han fort som f**....
jag kollade på bajset.. tog upp det med papper....
Vad fan är det här ?
en bajsklump i samma färg som simon som endast innehåller hår? wft...

Kommentarer
Postat av: Sajan

hahahahahahahahhaha gillar din dröm (Y)



hårboll kanskeeeee

2010-01-15 @ 20:10:12
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ser hårbollar ut som bajskorvar?

2010-01-16 @ 01:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback