HAVING A GOOD TIME IN THAILAND


2010-03-10 – 19:03:15
Jag gillar att vara i Thailand men saknar mina goa vänner önska dom vore här. Då hade det varit perfekt :)
Det är 37 grader i skuggan, vet inte hur varmt det är i solen men iaf. Idag så brottade jag ner min pappa i poolen, jag dog när jag såg hur han såg ut när han kom upp hahaha det var kul !!! sitter här och skrattar som fan för mig själv när det står på min spotify att den används av någon annan. Jag vet att Frida sitter där hemma och använder min spotify och jag trycker hela tiden på play men då lyckas hon alltid göra samma sak... HAHA FRIDA FÖR HELVETE! Köpte en grym klocka idag som är rosa....... jag vet rosa :O men den är grymt snygg enligt mig ;o kan lägga upp en bild på den sen :) Nu ska jag ta och lägga mig så jag är pigg imorgon. shuleeluu.





och den här videon tycker jag är vacker.. låten oxå! :)

Kommentarer
Postat av: Fluffy

fyfan vad grymt det skulle vart!

2010-03-10 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback