JAG KOMMER KÄNNA MIG FUL


2010-03-13 – 13:00:26
Efter att jag kommit hem från Thailand ska det röda/mörka håret bort. Jag ska ta tillbaka min vanliga hårfärg. Allt ska bort, jag vill verkligen verkligen inte det!!! Fast vad ska man göra då man får utväxt typ efter bara några veckor och tappar så grymt med hår? Och inte orkar jag färga det hela tiden heller. Sedan jag färga mitt hår för första gången har jag tappar GRYMT mkt hår, läkaren säger att jag har brist i kroppen.. fast jag vet inte.... får hoppas på att det blir bättre :)




Kommentarer
Postat av: Sebbis

Äh, det blir nog nice. (y)

2010-03-13 @ 16:33:39
Postat av: 12 år och hela livet

Du är fin i båda, men du passar väldigt bra i mörkt hår. Är också sugen på att bli blond igen.

2010-03-15 @ 14:12:16
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback