JAG VISSTE DET HELA TIDEN


2010-05-27 – 19:44:38
16 JUNI 2009 addade hon mig igen för andra gången.. "Monika" jag visste att det var något speciellt med den där tjejen som jobbade åt Libresse AB. Som sa att Libresse håller på med en kampanj om att göra bindor gratis till alla ungdomar. Alla som är med i kampanjen får 8 pack bindor och 89 kr hemskickat direkt hem i postlådan. Det man behövde göra var att svara på några frågor och ha en webbkamera. Jag skulle visa mig i webben och sedan svara på frågorna igenom en mick...  " varför tror jag att det sitter någon äcklig gammal gubbe på andra sidan och runkar? " var det jag tänkte.. och jaa.. jag hade rätt redan från början.  http://www.aftonbladet.se/wendela/article7150722.ab
I artikeln står det "I ett par fall har tjejerna följt uppmaningarna och klätt av sig." jag kan inte förstå hur man kan vara så korkad och verkligen klä av sig för att få bindor och 89kr? Liksom... Varför skulle Libresse kontakta dig på msn.. Sen för det andra, att be dig "klä av dig" vad har det med Libresse att göra??.. jo inget!! och klart man fattar då att det är nått jävla sjuk på gång, och att det inte är en "Libresse Monika" som sitter på andra sidan.



Här filmar vi in om "Monika" som skulle ge oss binder, hon skulle byta dator med sedan loggade hon inte in igen. oh my good.. vi var så nära på att få gratis bindor... kanske för nära! ;-)


Kommentarer
Postat av: nutt

HAHAHHAHAHA

2010-05-30 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback