PENGAR NU TACK!


2010-09-12 – 20:12:50




Jag riktigt gillar dom här byxorna och jag ska ha dom! 599kr



Det är snart vinter och det här pannbandet är grymt. give me that shit. 149kr




Här är örhängerna hon har på bilden ovanför, riktigt fjäshiga. Sugen på dom som tusan.. 99kr





Som ni nog vet, dom flesa. Jag är kär i rosa och älskar musik.. och dom här.. asså jag ska ha dom, någongång i framtiden. Rosa eller vita! jag ska ha dom! 599kr


Det är snart vinter, rawrr.. 349kr



Det ser grymt chill ut! 249kr



Har en svart sådan och nu vill jag ha en vit, fräsh.. 179krhiphopbutiken och 199kr på Moyo i stan, undra vilken man ska köpa? .... ehee.. ;-)


Dom här tightsen från Gina tricot, snyggaaaa..  79kr



Jag ska sakta men säkert beställa allt det här var för sig, för
att detta ska vara hemma hos mig i snar framtid ;-) mohihi
.. så pengar tack! btw, så drömde jag härom dagen att jag van 28tusen i en tävling så vem vet.. kanske jag har sån tur :O?

Kommentarer
Postat av: s

class="formskugga"



eller ännu billigare på tradera maybeee ;)

2010-09-14 @ 18:37:06
Postat av: Kak

snyggt där !

2010-09-20 @ 18:56:36
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback