Kan du komma in med en kaffe och en negerboll, tack!


2011-04-13 – 19:28:16





Soft jobb att sitta och göra reklamer, denna reklam ovanför ska sitta i en turist karta och delas ut hos turisbyrån. Något ni tycker jag ska ändra?

Fyfan hoppas det är lika fint och härligt väder imorgon som det var idag!! Då ska jag vara i stallet hela dagen tills jag börjar jobba.. Finns nog inget som är så härligt som att vara i stallet när det är soligt och fint väder. Höra fåglarna kvittra och vattnet rinna. 

Någon som läser min blogg som också är intresserad av hästar eller äger en häst?


Kommentarer
Postat av: S

nej inga hästar här inte

2011-04-13 @ 22:32:40
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Ja, jag har också en häst!

2011-04-15 @ 19:43:56
Postat av: Nadja

haha jaa men dom är stora i storleken, jag har också 39 men dom passar ändå ;D

2011-04-15 @ 20:57:24
URL: http://boodah.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback