Piteå.


2011-07-21 – 16:32:03
Har typ halft glömt bort att jag har en blogg. Har liksom tagit sommarlov nu ja!
Men liten uppdate här, Förra veckan fick jag veta att jag kom in i Piteå, Utbildningen med arbetsproven. Vilket kändes jävligt roligt. Julia hon kom också in, så vi kommer gå i samma klass! Känns grymt bra. Va svårt att skaffa lägenhet då det va köplats 4 på typ alla, men la mig i kö på 4st 34kvm lägenheter som va möblerade. Och för någon dag sedan ringde tanten i piteå och sa att jag blivit tilldelad en 34 möblerad lägenhet som kostade 3212 kr i månaden. En av dom nya lägenheterna dom hade. Någon timme efter att hon ringt mig så kände jag att jag behövde kolla min mejl vilket typ aldrig händer. Och då hade jag fått ett erbjudande "förslag" om en 41kvm lägenhet som låg på 3259kr i månaden med balkong, klädföråd. Och jag la mig direkt i kö på den och hamnde på första plats och då ringde jag tillbaka till tanten och sa att jag ville ha den istället och det gick hur bra som helst. Det är som att det var ödet. Hamnade i huset bredvid julia och allt känns grymt bra nu och jag är jätte pepp!!! Men får lägenheten den 1 september och börjar skolan den 17 Augusti. Så vet inte om jag ska bo på vandrarhem eller på julias soffa medans, Men den som väntar väntar aldrig för länge! 

Kommentarer
Postat av: S

oh, spännande!

2011-07-21 @ 18:27:15
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ska bli jävligt kul att se dig och Julia äga skiten ur mediedesign! Riktigt bra arbetsprover! Lycka till och kör hårt!

2011-07-21 @ 18:56:39
Postat av: Marcela

Grattis!! Du är ju grym så varför skulle du inte ha kommit in? :)

2011-07-21 @ 19:00:16
URL: http://mdiaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback