Summer/beach outfit.


2011-06-10 – 16:49:05
Nagellack, O.P.I
Shorts, Modekungen.se
Tröja, Modekungen.se
Väska, Modekungen.se
Bikini, bikbok
Skor, google.se

Åh denna outfit skulle jag vilja bära idag! Så jävla varmt :D
Och älskar verkligen skorna. Tänker göra sånna där egna och beställa nitar från http://www.bluefox.nu/losa-nitar-pyramid-liten-100pack-p-354-c-203.aspx. 200st ska jag köpa! Nitarna jag beställde från Sweden rock va jätte stora :o Fast satte några på mina shorts från cubus, där passade dom väll rätt bra!
Min kompis Sandra köpte ett par vita converse och satte dit guldnitar på utsidan, och fyfan vad snyggt det vaaaaaaaaaaaaaaar :) Ikväll efter jobbet blir det det nog att fara och bada. Bada med hästarna gick inte så bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback