In the end of my dream.


2011-05-27 – 00:00:46

photo by britta bippan söderberg

Fick lov att göra en bild av drömmen jag drömde en jätte konstig dröm, jag gick på en blommig åker med massa rosa blommor länge länge länge till slut kom jag till slutet och där var det en dörr. En röd dörr. Inte första gången jag drömmer om en röd dörr. Dörren hängde typ på himlen och jag såg en triangel i min dröm också..
google: Triangelns sidor symboliserar tro, kärlek och generositet..

Tingsek – Something Special - Feat. Slakah The Beatchild - skön kvälls musik.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Dörrar står för förändring, eller att komma över något ''gå över en tröskel''. Röd står antingen för tunga känslor eller för varningar.



Om jag ska tolka din dröm skulle jag säga att det kanske handlar om att du har det ganska så göttigt just nu, bland blommorna och vackra landskap men kanske känner att du måste ''gå vidare'' och gå mot nya ting igenom dörren, även fast det kanske känns läskigt och många/något kanske varnar för det eller så :).

2011-05-27 @ 11:01:34
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback