My work - Mediaprogrammet.


2011-05-09 – 15:57:44
Sitter och dricker kaffe (♥) medans jag väntar på att få bilen så jag kan fara till stallet någongång. Sitter också och kollar på massa gamla uppgifter vi fick göra i skolan när jag gick Media, Riktigt roligt att kolla på. Nästan så man glömt vad man gjort ^^

Skulle göra en annons till en produkt och göra en kartong (irl) och sätta in den i annonsen  :) var nog en av dom roligaste uppgifterna vi fick göra.


Skulle göra en affish till kommunen om Earth hour.


Skulle göra en dvd omslag till musikalen Flight 1337 (typ) hehehe.


Skulle göra en hemsida om 1960 talet, Så här såg "Layouten" ut. Insidan va hur tråkig som helst.


Nu ångrar jag mig, denna uppgift som vi fick göra på kursen foto va nog den roligaste. Vi skulle fota 5 st egna bilder och klippa ihop och klistra i photoshop. Mina bilder i denna bild är Katt huvudet, Hund huvudet, Ramen och Kropparna (bilden)


Vi skulle göra en logga till Park Källaren, Skolan restaurang. som dom skulle använda fast dom valde aldrig någons logga dom har fortfarande kvar sin fula b logga 8)


Vi fick göra tryck på tröjor :)


Typ en av dom första reklam affisher jag gjorde.


Gud vad jag längtar tills man får veta om man kommer in på någon utbildning för skulle vara så kul att få arbeta hjärnan igen :)

Kommentarer
Postat av: Anton

Fan vad duktig du är kvinna;D blir fan avundsjuk nanting :)

2011-05-10 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback