Hang0ver.


2011-11-18 – 09:51:24
Detta är en bra dag, idag är det fredag. Det betyder att jag åker hem till övik, och ska få träffa Malin idag, min familj och mina djur. Även fast det bara var en vecka sedan jag var hemma xD så saknar jag dom sjukt. Har drömt om min häst Nelly 3kvällar i rad. Hur random är inte det? På Lördag ska jag fara och lyssna på kapten röd kommer bli sjukt awesome!
Kapten Röd – Stjärnorna Finns Här
Kapten Röd – Saknade Vänner

 


Här bjuder jag på en jätte gammal bild. Svart hår och piercing. Tider det. Är sugen på att pierca mig igen. Vad tycker du?

Taio Cruz – Hangover - Denna låt kommer passa rätt bra på Lördag kan jag ju säga. Fett taggad!!


Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-18 @ 10:54:00
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback