Movits! style.


2011-11-15 – 15:22:30
Hur ska man möjligtvis kunna bli lycklig om fantasin inte kan få va på riktigt
Plockar på mig rymddräkten, oviktigt, ryggsäcken och min lilla schweiziska fickkniv
Brukade drömma om att bli större, stark och lika lång
Som Robin Hood, otecknad, Kevin Costner
I en halvfull biosalong och skaffa båge, pil och filmpostern
Hur ska man möjligtvis kunna bli lycklig om fantasin inte kan få va på riktigt
Plockar på mig rymddräkten, oviktigt, ryggsäcken och min lilla schweiziska fickkniv
Brukade drömma om att bli större, stark och lika lång
Som Robin Hood, otecknad, Kevin Costner
I en halvfull biosalong och skaffa båge, pil och filmpostern.
Movits! – Na Na Nah!
Kavaj: hm.com
Byxor: vila.com
Skor: Converse.com
Hatt: ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback