Skjut mig i huvudet.


2011-09-19 – 01:20:04
Försöker mig på Illustrator och kan bara säga en sak och det är...... fyfan vad jag hatar det programmet... och jag hatar det bara för att jag verkligen inte fattar något av det och suger rövpung på det. Svär alla möjliga svordommar och vill kasta datorn i väggen, bajsa på den och sedan skicka den till personen som uppfann programmet................

Nemen skämt och sido, Jag ger mig inte!! Jag ska kunna programmet vare sig de vill eller inte!!! Illustrerade en terminator och blev rätt nöjd.....
för datorn gick ju inte sönder iaf.
Och nu tänker jag ta en lång dusch, vilket jag förtjänar och sedan renbädda sängen och tända lite doft ljus ( som doftar kladdkaka, YEAH!) sedan har jag tänkt sova enda till 12 imorgon eftersom första lektionen börjar 1.. Det kallar jag soft!

Kommentarer
Postat av: Julia

Den var ju as cool :D

2011-09-19 @ 03:05:28
URL: http://julialu.blogg.se/
Postat av: Marcela

Illustrator är en konst i sig, men gryymt kul när man börjat fatta det lite mer! :D

2011-09-19 @ 08:30:26
URL: http://mdiaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback