You never know what you have.. until you clean your room.


2012-01-13 – 23:22:57


Idag är det fredag och jag har inte bloggat på hela veckan och det beror helt och hållet på att jag i måndags drabbades av njursten så har varit som lite handikappad och bara legat i sängen hela veckan. Är riktigt stolt över mig som fixade mina skoluppgifter när jag inte ens kunde sitta, ligga eller gå för att jag hade så ont. Så nu sitter jag här hemma och bah tare lugnt och njuter av att jag är ledig en hel vecka och jag har ingenting att tänka på. Alla skoluppgifter är inlämnade. Något jävla najs. Så att sitta hemma på sin födelsedag är då inget jag klagar på :D För nu fan ska jag bli frisk!!

Kommentarer
Postat av: sandraaaa

Va fint du har det! Och duktig du är :))

2012-01-14 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback