Sommar outfit.


2013-02-24 – 12:24:00
Satt igår och kollade runt på en massa sommar kläder och råkade klicka hem lite, jag brukar nästan aldrig använda kjol. Men efter att ha sett hur dom stylat en av deras modeller på HM så blev jag lite smått kär i just den där outfiten så fick lov att köpa den, haha -.- Köpte också den söta lilla väskan, är dock lite osäker.. den är rätt liten men väldigt snygg, kanske inget man har som ryggsäck till skolan haha.. Till den här outfiten skulle de vara riktigt snyggt med vågat hår, kanske hatt? ett par converse eller kilklack beroende på om man vill vara snygg eller bara se swag ut ;) röda naglar/läppar och silvriga smycken...... Näfyfan nu är jag riktigt taggad och vill ha sommar nu! :D Känns som att de enda jag skriver om är att jag vill ha sommar. Men jag tror inte jag är den enda som känner så just nu haha ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sånna där kjolar är så snygga tycker jag :) Och jag bruka inte gilla kjolar heller

2013-02-25 @ 19:48:23
URL: http://julialu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback