27/1


2013-01-27 – 15:30:55
 
Min lilla bäbis ♥
Skön dag, ställde inte väckaren idag kände att jag ville bah ligga länge i sängen och dra mig. Så klart låg jag i sängen till halv ett, hade lätt kunnat kliva upp 11 men ville avsluta min konstiga dröm jag hade som jag nu typ knappt minns. Jag minns iaf att jag var på ett skepp som liknade något som finns i filmen pirates of the caribbean.. Jag sitter fortfarande i morgonrock, så tror jag ska ta och klä på mig nu och gå ut på en promenad bah för att få lite friskluft. För ska sedan sitta och göra mammas visitkort och skicka in det på print även påbörja på läxan vi fått i magasinproduktions kursen, Göra ett uppslag om sig själv 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback