Magasinproduktion.


2013-01-25 – 00:39:00
Nu har vi äntligen börjat kursen magasinproduktion. Första uppgiften vi fick var att göra ett omslag till ett påhittat livsstilsmagasin som heter bleisure där vi skulle komma på en logga till magasinet och rubriker. Valde att göra en logga som fungerar bra som "negativ"och sätta den på en riktigt konstig plats så den sticker ut i tidningshyllan. haha...  vi fick också välja mellan att göra till kvinnor eller män och jag valde att göra till båda för att jag tycker det är så otroligt roligt! Vi ska sedan få göra ett eget magasin på ca 36 sidor, ett valfritt magasin. Har ingen aning vad mitt magasin ska innehålla :o har tänkt litegrann på något i stil med mat, mode, inredning, fototidning? kan inte bestämma mig.. svååårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback