Norrbottens Idrottsgala - skoluppgift.


2013-01-14 – 22:22:37
Här kommer arbetet som jag och Julia har jobbat med hela veckan. Hade redovisning idag och det gick jätte bra. Känns hur skönt som helst att det äntligen är över. Nu är det bara en workbook på ca 15 sidor kvar att skriva sedan så är vi ledig i ca 2 veckor!!! 
 
 
Loggan vi gjort.
 
 
Affisch förslag 
 
 
Våra flyers inbjudningar, som är tänkt ska delas ut av levande statyer som är färgade som gubbarna på loggan. Flyers inbjudan är vikt och innehåller två uppdelade bilder. Om man kollar åt ena hållet ser man en bild på en ledtråd på sporten och åt andra hållet en person som utför sporten. 
 
 
Fram och baksida.
 
 
Vip inbjudan som skickas ut i ett guldigt kuvert till dom som har blivit nominerade. Tre stycken flikar, en "du är utvald" där det finns information om vad man är nominerad till, vägbeskriving och ett svarsformulär om man vill komma eller ej. Vilket man ska riva bort och skicka in. 
 
 
Har inte lagt upp precis allt, vi har som sagt skissat upp dom levande statyerna, gjort en blogg och en facebook sida som jag inte orkar lägga upp just nu. För har inte allt på mitt usb osv osv. 

Kommentarer
Postat av: Annika

vad snyggt!!!!!! duktiga ni är!

Svar: Tack så mycket :D
Britta Söderberg

2013-01-15 @ 00:44:43
URL: http://nikas.blogg.se
Postat av: Sandra

Shit vad fint! Vilket megaarbete, jag som tycker vårt är jobbigt nu. Dock har vi inte ledigt i 2 veckor efteråt men... :D

2013-01-15 @ 21:41:59
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback