Truth.


2013-03-05 – 22:49:10
 
Idag har jag varit i skolan och jobbat med mitt magasin, sedan när jag kom hem så började
jag städa hela lägenheten. Hur jag orkade de vet jag inte, men skönt att de är gjort iaf. Känns
att man börjar bli frisk nu när man äntligen orkar göra saker. Sedan fick jag lov att sätta mig 
framför photoshop ett tag bara för att det var så längesedan jag skapade något. Slog bara
ihop några gamla bilder jag hade liggandes.

Sedan sitter jag och kollar efter en 2:a på pitebo's hemsida, är så sjukt less på att bo i en 
sån här liten lägenhet när man har katt och allt. Nu när jocke snart har jobb så blire ju perfekt..
 
Bjuder också på en skön låt bah så här
Familjen – Det Var Jag nu blir det att kolla på true blood resten av kvällen. är beroende. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback