LITE NYTT.


2013-05-14 – 21:22:00

Skrev klart och skickade in min workbook idag vilket firades med att dra ner på stan med Hannah och shoppa. Gick in på Bikbok och blev lite ledsen när dom inte hade så mkt från de jag ville ha som finns på hemsidan deras, så sjukt fina grejer. Men hem följde iaf 2 ringar, ett mönstrat linne och en stickad tröja. Dock är jag lite osäker på tröjan.. Fick ändå lov att köpa med mig den hem för att prova haha 8) är sjukt trött idag och ska bara ligga och slöa. Imorgon blir det hårt jobb i skolan med grupparbetet som vi har :)


Kommentarer
Postat av: SA

jag köpte något som liknande en bomberjacka som hette Britta där, då tänkte jag på dig.

2013-05-18 @ 14:09:32
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback