YOUNG BLOOD.


2013-05-20 – 00:46:33
Eftersom min kamera fick följa med mig i Lördags så kommer här en bildbomb från den dagen. Sjukt skön dag och kväll med fina människor. Blev lite kubb, vin, grillning, melodifestivalen och sedan fest senare på kvällen. Hela denna helg har varit sjukt najs!! Blev ju två dagars i helgen så idag har vi bara chillat och solat hela dagen. Fick verkligen mycket färg på mig idag känner jag. Har sedan orkat städa hela lägenheten och diskat. Såg förjävligt ut, har nog aldrig i hela mitt liv levt i sån röra. Men har verkligen inte orkat med någonting för att skolan dragit sådan energi från kroppen, men man känner att man blivit lite uppvilad nu i helgen. Bara fått göra saker som man själv vill göra och inte sitta och tänka på en massa skolarbete. Det säger jag tummen upp för!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback