FREDAG.


2013-11-04 – 11:00:00
Måste ju berätta om vår ute kväll i Fredags. Vi festade med 2 tjejer som ena jobbar på samma byrå som Julia & Martin har praktik på och ena som jobbar dom designer för Åhlens. Vi hade riktigt trevligt! Sedan blev det daxs för krogen, och vi gick till ett ställe... och det hette "ett ställe" haha ;) Påvägen dit så träffade vi på 2 andra från skolan som också har praktik i sthlm, helt galet att vi träffade på dom där liksom x) Men iaf, när vi var på krogen så skulle jag gå till baren för att köpa en cider och då kom det fram en vakt som slängde ut mig för att hon tyckte att jag druckigt alldeles för mycket. Men jag var ju faktiskt bara väldigt sprattlig och glad inte så full att jag måste bli utslängd från krogen... Just då... men blev bara fullare och fullare då jag kom ut och väntade... och utan att ringa mina vänner.. så gick jag hem från krogen själv. Med en mobil som var död, pendeltåget som aldrig gick. Jag har ingen aning om hur jag tog mig från södermalm till T-centralen.. haha. HUUUR? ååh, jag tror iaf att jag gick.. men jag är inte säker..kan ha tagit tunnelbanan oxå. Men jag lyckades iaf komma hem med lite hjälp från en massa människor som sa hur jag skulle gå och vilken tunnelbane linje jag skulle ta för att komma till solna centrum. Men förutom att jag vandrade på stan i 4 timmar som vilsen och full så hade jag det riktigt trevligt ;D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback