4 SEPTEMBER.


2013-09-04 – 17:01:07
Var på stan och shoppade litegrann idag, hem fick det följa med en tjockis tröja i gult, en mössa och en väska från carlings som det var rea på. För övrigt har jag blivit förskyld och vi började skolan i tisdags och är ledig tills på fredag, skönt! Dock fick vi världens jobbigaste skrivuppgift första dagen, höll på dö och dör så fort jag tänker på den... ååh. Hur ska detta år gå med allt detta skrivande.
 
Jag hoppas ni gillar mina outfits kollage, jag gillar att sitta och lägga ihop en massa snygga outfits. sry. till dom som inte gillar det. Hade som inget annant att lägga upp och ser sjukt tråkigt ut med endast text!

Kommentarer
Postat av: bea

älskar outfit-collagen men kan du inte berätta vart sakerna kommer ifrån?:)

2013-09-08 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback