ÄNTLIGEN KLAR


2010-12-11 – 14:53:48

Satt med Helenas "jobbs" blogg igår och nu är den äntligen klar.. Flera gånger som jag kände att jag ville ta självmord.. man blir ju fan galen på alla dessa koder man måste skriva in. Men nu är den äntligen klar, men det är flera ändringar jag tänker göra på den. Måste bara ha tid att fara dit och fotografera för behöver bilder! Men kolla gärna in den!




Sedan så blir jag lite smått sugen på att göra om min blogg. Men jag behöver hjälp.. hur tycker ni jag ska göra om den? ska jag ha kvar headern? göra den mörkare? ljusare? mer färg glad? hjälp mig snälla.. ?


Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker den är snygg när den är ljus men lite mer färg skulle vara mer "du" :)

2010-12-11 @ 18:03:01
URL: http://julialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback