HELL YEAH.


2010-12-25 – 15:28:09
1. Adidas ryggsäck svart
2. Adidas Jacka lila
3. Urban hörlurar rossaaa =D
4. Djurens språk bok. (om man drömmer om ett djur kan det betyda något och i den där boken kan man läsa vad det betyder, det djur man drömmer om.. brukar alltid sno mammas men nu har jag en egen :D )
5. Locktång.. woho!
6. Tri Brow från mus
7. 500kr av mormor.
8. 450kr presentkort på mus yessyess.
9. 200kr presentkort på Gina tricot.

Sedan så fick jag lite sockar trosor osv.. Trodde aldrig jag skulle få dom där dyrsakerna eftersom vi bara skulle köpa julklappar för 200 kr typ så det var fett asså.. Vad fick ni i julklapp? Men iaf hoppas ni hade lika fet julafton som mig. btw äre fest ikv eller inte?


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. fick ju redan julklappar då jag flyttade, bäddsoffa och två byrårer och annat smått och gott, men nu fick jag 1500kr av pappa, 500kr av mormor, sen fick jag hudsaker, en ring som är en kapsylöppnare (alla studenter måste ha en sån sa dem ^^) av kusinerna. underkläder, 400kr indiska, hammare och tång, halsduk :)

2010-12-25 @ 15:39:59
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/
Postat av: Malin

5000kr av pappa, täckbyxor, stumpor och sånt, sedan lite dekorationssaker till rummet av syskonen och sedan typ biljett till idol turnén, mystofflor och ett spel av mamma :D

2010-12-25 @ 17:04:35
URL: http://www.webben7.se/malinnordin
Postat av: Sebbis

4000kr, ett fotbad, ett nytt headset, ett herman hedning album och byxor ^^ förresten, locktången ser ut som nån brutal cpdildo.

2010-12-25 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback