IT FEELS LIKE BAKSMÄLLAN (?)


2010-02-06 – 14:31:00
När vakna imorse stank jag så jävla mkt hamburgare att jag inte vet vad. Tror inte mat"kriget" jag, henrik OCH oliver hade var så jävla smart :s Fast då vare kul som fan. gud vilken flippmode vi hade igår. FULLAST VINNER. blev dock tvåa.. Känns som filmen baksmällan idag, får veta saker jag sa/gjorde som jag inte minns att jag gjorde eller sa haha xD kul som fan vare iaf höhöhö. Undra hur många jävla jägershot jag köpte, köpte väll upp hela studiebidraget.. Undra vart mitt bankkort är nu [fail] ... :S Det var nästan jobbigt igår att vara där eftersom det fanns spidermans och batmans'AR där.. my favoritessssss. dreggel* Nemen, seriöst har inte haft så kul på länge.. :)

For på skolan kl 10 ÖPPET ÄCKEL HUS.. där jag tappade min älskade telefon, tror jag var full då oxå nemen undra vad som hände.. Så jag behöver nummer, har inga nummer kvar.. så jag vill ha ditt nummer :-) . jaja! Ny telefon köpte jag iaf, Fan vad bra att man har jobb.




Kommentarer
Postat av: 12år och hela livet

Vem var det som vann tävlingen? :P

2010-02-06 @ 22:38:08
URL: http://johannamsvensson.blogg.se/
Postat av: britta

Malin vann ;o

2010-02-07 @ 00:43:35
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback