HELGEN


2010-02-01 – 21:42:18
jobbat onsdag - lördag och pluggat söndag. Mkt till liv.
Men iaf, skjutsade en gammal gubbe i Lördags.. han var rolig..

" Är jag dum eller är jag dum"

" År 78 på kempis satt jag och Lennon och drack carlsberg och jim beam. Då plötsligt Lennon körde upp sitt finger i min näsa. Tänk liksom Lennon trycka upp sitt finger i min näsa!! så jag gjorde samma sak och trök upp mitt finger i hans"

pratar om att han ska bli lärare på hotell och restaurang på park..
"Jag måste kolla så jag passar som lärare så att jag inte kommer in och sätter en kniv i ungjävlarna."

"Jag är kockjävel, Hon (pekar på Lisa) och jag är jävligt pissnödig. Kan du stanna i någon snödriva så ska jag skriva mitt namn och adress, MEN DE behöver ni inte kolla på. "

När gubben kliver ut ur bilen säger han till oss..
" Jag ska bara säga en sak till er, Jag är med i MC gäng"

Han var det roliga på min helg iaf..

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha men random

2010-02-02 @ 11:43:55
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback