RÄV


2010-06-07 – 02:26:44
Var ute och sprang i skogen idag då jag stannade för att hämta andan, när jag vänder huvudet så sitter det en liten räv mitt på stigen, jag kollar på den ett bra tag, och fyfan vad söt den var.. Det var inte en fullvuxen räv, såg nästan ut som en liten bäbis.. när jag tar upp mobilen för att fota den så är den spårlöst borta.. som att den inte ens existerat.. jag var liksom 1-2meter ifrån den.. den kan ju inte bara gå upp i rök sådär.. och skogen var ganska öppen (????)

RÄV;
Lita helt och fullt på dig själv och dina förmågor. Din gåva är att ha ett kreativt sinne.
Räven lärde mig att inte tvivla på mig själv, min väg och min gåva. Den visade mig att rävar klarar sig så bra, just genom att de känner fullt tillit till sig själva och sina förmågor.
/ taget ur boken "Djurens språk" - solöga

Varje gång jag drömmer eller har ett möte med ett vilt djur och läser i den där "djurens språk" bok så stämmer det lika bra varje jävla gång, det har liksom en mening.. Det är fan creapyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback