I have to block out thoughts of you so I don't lose my mind.


2011-08-24 – 16:49:57

Va fest igår temat va rött. Orkade inte lägga så mkt tid på själva outfitten så tog på mig ett par svarta jeans ett rött linne och sminkade mig i svart med röda naglar och köpte lite rött att dricka.
Fyfan roligaste kvällen jag haft här!! ^^ Vi fick ett uppdrag på förfesten som vi skulle utföra på kåren och det va att göra en text till låten Carola - Främling. Va så jävla roligt när vi utförde den på scen vi var så jävla taggade allihopa. Våran över phösare sa att vi kom tvåa och va väldigt nära till första plats. Igår skulle vi också offra något rött till Nål (nål är det stora tornet som finns på skolan) Våran offring såg ut som en snopp.. en röd taggig snopp.. eller dildo hahah xD Kolla på sista bilden brevid tjejen där, skulle kunna tro att det är en jätte dildo som står där xD
och imorse 06.20 bankade det på dörren och det var vår phösare som sa att vi skulle samlas utanför ankars. och då vare morgongympa bakis 6.20 som gällde bah YESS!

Har även köpt 5st ringar sen jag kom hit vilket jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback