Redemption.


2011-06-09 – 16:00:01
Dålig, ointressant och tråkig blogg är vad jag har just nu. Det är liksom tråkigt med bloggen när det är så fint väder ute. Ikv blire troligtvis att dra och bada med hästarna med Julia, skönt eller vad? Köpte en tv idag 42" på Elgiganten, tänkte jag skulle passa på och köpa nu när dom har sommar rea. Flyttar ju kanske snart så blir ju perfekt!! Och imorgon ska jag fylla i min fjäder tatuering :D och nästa helg äre Metaltown och efter metaltown kanske jag drar till Kalmar till Johanna förhoppningsvis :D Känns naaajss att det händ nått i min liv än bah jobb! Och i tisdags va jag i Piteå och kollade på skolan jag kanske ska gå på. Den va liksom perfekt, student lägenheterna va perfekt. Allt va perfekt! Jag valde Piteå som andra val och Sundsvall som första, Men får hoppas på att jag inte kommer in i Sundsvall och att jag kommer in i Piteå!



Photo: Julia Lundmark

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju tacka nej till Sundsvall om du kommer in i Piteå med ^^

2011-06-09 @ 16:54:23
Postat av: Bippan

Men asså blir det inte så att om jag kommer in i sundsvall så stryks jag från piteå?

2011-06-09 @ 17:11:55
URL: http://bippan.blogg.se/
Postat av: Sebbis

Blir osäker nu ändå, kan vara så att om du kommer in på första valet så stryks allt annat :p Vågar inte säga nått om det, går säkert att ringa dit och fråga men

2011-06-09 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback