Stockholm i mitt hjärta........ eller?


2011-03-24 – 03:19:16


Sry för den enormt dåliga uppdatering, men har jobbat så himla mycket och så konstiga tider att jag inte pallat göra annat än att jobba. Men vi var iaf i Sthlm i helgen för att se Rise Against, Och dom var så otroligt jävla bra.. som alltid! Golvet bah skakade!! Men det var inte allt vi gjorde, vi provade på ute livet också.. vilket sög otroligt. Slutade med att vi for till en krog nere i tunnelbanan och där fanns det vakter som söp, turkar/knarkare/horor och världens sämsta DJ helt seriöst. Han spelade musiken för sig själv! ushh sånna tycker vi inte om! Så vi (rättare sagt jag eftersom dom andra sprang iväg när jag sa min otroligt smarta "idée" på vad jag skulle göra) gick fram och pekade finger till han.. Eftersom jag var så otroligt sur på honom för att han inte spelade våran låt som vi önskat 2 gånger, vi var också dom enda som gick fram och önskade. Vi hade fått vänta typ 2-3 timmar på den låt vi hade önskat som han sa att han skulle spela "snart"!!! Han sög ju sin egen balle, så dålig va han! Resan va världens keffaste och så otrolig rolig även fast dj sög!! Tjejerna är ju roligast och va med så man kan ju inttt ha tråkigt.     Men nu ska jag ta och gå och lägga mig typ.. så vi hörs. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh älskar stilen på bilderna :D^

Och resan var keff som fan ;)

2011-03-24 @ 08:10:47
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback