Gårdagens.


2012-05-26 – 18:53:34
Igår vare party.. Jag, Julia & Hanna satt ute på min balkong och små drack och åt goda frukter. Vilket var as mys, Sedan när klockan slog 12 så for vi på kåren (skolans krog typ) där det var bartömning. Men var sån kö i baren att man inte kunde köpa något. haha. Idag så har jag och julia suttit 3 timmar ute på min balkong och solat i bikini. Vilken färg man fått på sig, dock bara på framsidan. Men imorgon blire att ta och sola baksidan. Vi ska ju försöka vara lika bruna som våra pojkvänner som är i turkiet. Vet dock inte om vi kommer lyckas, men den svenska solen tar jävligt bra den också. Nu blire att dra på ica köpa sig lite gott och så ska jag och tjejerna se på Eurovision song contest ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback