HÅRE.


2013-04-18 – 23:50:00

Varför orkar man aldrig fixa till och fluffa håret så där längre för? Denna bild fotades för typ 2 år sedan, då jag nyss flyttat till Piteå. Tiden går så galet fort. Funderar iaf på att klippa av håret till den där längden igen. Bli av med de som är slitet. Kan inte bestämma mig om jag ska färga eller verkligen låta min riktiga hårfärg komma fram helt och blekas under sommaren. Är ju sugen på askblond annars. Vilket problem de verkar som att jag har haha!

Har idag varit på skolan och jobbat, när jag kom hem gick jag ut och sprang i regnet. Ganska skönt men extremt jobbigt, har inte sprungit på typ.. Över ett år? Tappat allt verkligen. Pallade springa typ 1km sen kunde jag knappt andas (y) men ska bli ändring på de nu iaf! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Fan vad duktig du varit idag , själv har jag ingen ork till något alls haha ! asså shit är det där, där bakom jag ? det kan de väl inte va ? haha eller

Svar: du ser väl att det är hemma hos dig ;) Lill fet katt tavlan.
Britta Söderberg

2013-04-19 @ 00:32:58
URL: http://julialu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback