365 DAGAR TALAR OM FÖR MIG ATT ÅREN HAR GÅTT FORT.


2013-12-14 – 17:18:44
 
Nu har jag bott i Stockholm i 2 månader, herregud vad tiden har runnit iväg för mig. Igår hade jag min absolut sista praktik dag vilket kändes jätte tråkigt. Hade ett fint avslut på det hela med en julfest med hela företaget, det bjöds på dricka, glögg, live musik, beer pong & rund pingis. En väldigt trevlig kväll & kommer sakna alla på Oh My.

Det var många igår som frågade vad jag ville göra efter jag gått ut... Jag har ca ett halv år kvar och har fortfarande ingen aning. För mig känns det som att jag vill göra allt, kunna allt och vara allt på en och samma gång. Ett halv år kvar, kommer jag hinna bestämma mig vad jag vill göra då jag har funderat på det i snart 3 år? åh, dessa beskymmer haha. Imorgon åker jag hemmåt till norrländsk mark, första stoppet - Örnsköldsvik. För att säga hej och krama sönder min sjukt saknade kissekatt. Sedan blir det att åka upp till Piteå för tre dagar i skolan och krama om min fina Joakim som man heller inte träffat på två månader. thats crazy i know. 
 
Oh My's mood manager klädd i en tiger dräkt haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback