20 MAJ.


2013-05-21 – 00:01:22
Mitt individuella projekt som jag skapat i skolan. 

" När du börjar känna dig sjuk av något slag och är till exempel i stugan, i stan eller har bara inte tillgång till en dator ska denna vårdguide app lätt finnas tillgänglig i fickan. Man ska med lätta funktioner kunna slå upp och leta på sina symptomer för att ta reda på vad som är besväret. Det kan också vara så att du ska ringa till vårdcentralen men jobbar och har inte tid att sitta i telefonkö. Användaren ska lätt och tryggt kunna kommunicera med sin vårdcentral på ett lätt och smidigt sätt. Man ska slippa stå i telefonkö och slippa dom jobbiga telefonsvararna. Man ska också på ett lättsamt sätt kunna hålla koll på sin hälsa med denna app och få bra nyheter/tips på hemma kurer eller läsa om krönikor som läkare har skrivit. Det ska vara en trygg och personlig app som hjälper dig i vardagen när du känner dig nojig över något med din hälsa, då ska denna app finnas tillgänglig i din ficka för att hjälpa dig få svar på dina frågor och funderingar. "

 

Kommentarer
Postat av: SA

Haha cool, gillar funktionen där man verkar kunna skriva in sin kroppstemperatur osv. Skulle verkligen behöva appen eftersom jag verkar vara allergisk mot Eskilstuna, hehe.

Svar: Jag skulle också behöva den, sen jag flytta har jag typ varit sjuk 24/7 känns det som.. Man blir ju lite nojig haha ^^
Britta Söderberg

2013-05-21 @ 12:38:19
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback