FIN HELG.


2013-05-26 – 20:35:00
Hejsan allihopa, nu har jag äntligen fått sommarlov. Helt galet vad detta läsår har gått fort :o Min helg har varit ganska så skön, överaskningsfest för Martin i Fredags och sedan var det fet fest på loftgången i mitt hus till 4-5 på morgonen. Solen började precis stiga upp när man skulle hem för att sova. Lördagen var det en slappar dag, Var sjukt längesedan man fick slappa kändes det som. Idag så har jag varit ute i solen hela dagen, lyssnat på ett live band som spelade ute på basketplanen utanför mitt hus. Riktigt mysigt var det! Sedan for Jag, Julia, Hannah, Christofer & Jocke till Pite havsbad för att "fika". Så nu ska jag & Jocke fara och köpa något gott på Ica för att senare fara till Hannah & Christofer för att se en skräckfilm. Detta blev en riktigt skön Söndag och man känner verkligen att sommaren är här nu :D och snart så åker man hem till kära övik också.. Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback