CUT THIS STRING, I'M GETTING HIGHER. AND I CAN'T SEEM TO COME DOWN.


2013-09-11 – 00:53:42
 
 
( Bilder från i helgen )
 
 
Är inte lika sjuk nu som jag var i helgen, börjar äntligen känna mig friskare vilket är väldigt bra eftersom vi har som sagt väldigt mycket att göra i skolan! Har inte så mycket roligt att komma med. Det enda vi gör är att läsa och skriva. Men förhoppningsvis blir det lite mer design framöver som jag då kommer ta på sidan om, så om ni har något äre bah hojta till ;-) Nu ska jag gå och lägga mig.. och väldigt skönt med sovmorgon till 11-12 imorgon, åååhhh yeeeah!!  

Har förövrigt beställt hem ett par vanligt svarta kängor, hoppas dom är lika fina som dom ser ut, också!!... vill ha dom nu. Less på mina fula trasiga svartvita converse... 
 
 


Låten som spelas mest i mina högtalare just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback